Ce frumos este să te iubesc Iubire. Come è bello amarti Amore.

 

Ce frumos este să te iubesc Iubire, cât îmi place să te iubesc, cu o iubire Necondiționată, cu o iubire pură, cu o iubire sănătoasă.

 Ce frumos este să te iubesc Iubire, tu care m-ai învățat să te iubesc, m-ai învățat să iubesc lucrurile, cine merită dragostea noastră.

 Ce frumos este să te iubești Iubire, bea apa curată a Sursei tale, rugăciune sinceră de mulțumire lui Dumnezeu.

 Cât de frumos este să te țin aproape Iubire, simțindu-ți imensa libertate cu fiecare bătaie a inimii mele, fără să te rețină într-un vis.


Come è bello amarti Amore, come mi piace amarti, di un amore Incondizionato, di un amore puro, di un amore sano.

 Come è bello amarti Amore, tu che mi hai insegnato ad amarti, mi hai insegnato ad amare le cose, chi merita il nostro amore.

 Come è bello amarti Amore, bevendo l'acqua pura della tua Sorgente, preghiera sincera per ringraziare Dio.

 Come è bello tenerti stretta Amore, sentendo ad ogni palpito del cuore la tua immensa libertà senza trattenerti in Sogno.

 



Commenti

Post popolari in questo blog

Amplesso Animale. Relațiile cu animalele.

Bucurie absolută, fericire rară. Gioia assoluta felicità rara.

Mattino. Dimineaţă